Sista semester veckan

Usch vad dagarna flygit förbi, började under min första vecka fick 2 våra sessor fick somna in.
Dagarna före var tunga, men inte alls i närhet av hur tungt det varit efter.
Man går fortfarande med en liten klump i halsen, och neras namn ska helst inte nämnas i mitt eller föräldrarnas hushåll för om så är det inte långt bort till tårar.

Andra veckan spenderades hemma, dock åkte jag på en infektion efter midsommar helgen, och fick både hög feber och dom misstänkte ev streptokocker och ngt med magen. Fick antibiotika och är idag helt feber fri för första gången.
Dock väldigt trist att ligga inne på sin semester, och i helgen var det wheels och vi hade besök från Piteå. desvärre fick dom klara sig själva, med Peter såklart medans jag låg hemma till sängs.

I veckan är planen att idag åka till stugan några dagar.
Både jag och tjejerna trivs som bäst i den miljön, och om denna sjukdom ger med sig lite mer så kanske det blir ett och annat dopp.
Till helgen är det dom så kallade Vännes dagarna, Där jag med företaget självklart kommer stå med mina produkter.
Kommer då ha stor sommar utförsäljning på hundartiklar bla, Bia-bäddar, bärväskor, kläder, koppel ect.
Har även med mig lite nyheter bland smyckesfronten. så kom och kika.

Sen den 14 är det åter dags för jobb, dock jobbar jag bara den natten och är sedan ledig i 5 dagar igen. Detta då tanken var att jag skulle åka till Åsele marknad. men pga av min migrän har jag beslutat mig för att ställa in detta så som jag även ställde in Bjurholm marknad i år. Känns väldigt trist, men i bland måste man lyssna till kroppen.

Nu vet ni lite vad som händer runt mig för tillfället.
Hoppas ni alla har en riktigt trevlig sommar!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0