Shopping

En dag på stan. . .
Och kunde inte låta bli att kika in på en skoaffär, höll mig först från att prova skorna men när Isa propsade på att dom där skulle du passa så bra i och sa: "Dom glittrar ju dessutom så snyggt, och tänk dom till hel svart" så kunde jag ju inte låta bli att testa. Och självklart blev jag  smått kär. (Ja, i ett par skor)
Sen kom självklart butiksägaren med ytterligare ett par som han sa var så himla fina på som jag bara måste prova, och sagt ocg gjort två par skor följde med mig hem ;-P

Jag vet jag är en Skohollic.
Här ser ni bilder på mina nyfärvärv.
 

 

Självklart var det inte bara skor som följde med mig hem.

Köpte även träningskläder, både byxor och t-shirt på stadium då jag så fort jag är smärtfri i rygg/skuldra ska komma i gång med övrig träning efter rek. från från min läkare.  (Men än så länge så funkar det utmärkt med simningen 5 dagar i veckan.) Fast lär väll kanske få sjjå mig lite innan jag får använda dom?! Men hoppas kan man ju alltid!

Sen 2 växter till ett glas rör jag har i halen. som går i höstfärger- ska ta kort på dessa då jag fått "ordning i röret" :-)

Sen köpte jag en ny hammare till smyckes tillverkningen, det blev en svart, hammare fylld med strass dit limmat på skaftet Väldigt mycket "bling bling" med andra ord. Den är dessutom lite kortare än en vanlig hammare vilket kan vara bra för mig och min rygg/skuldra tänkte jag. och även lite lättare, men om det är en för eller nackdel vet jag inte ännu...  Det kommer iaf synas vilken hammare som hör till mig! Men det vill visa sig, om den är lika bra som den andra jag.

Det var allt som följde med mig hem idag.
Nu ska jag göra någon nytta här hemma. Ha en bra kväll. Kramar




Kommentarer
Postat av: Emma F

Haha, hur många par skor äger du? :P

var också på stan en sväng idag, tror jag såg hammaren då :)

2009-09-01 @ 22:21:49
URL: http://madamegeniale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0