Måndag

Jag har haft tisdag hela dagen. Har jobbat hela helgen och trodde redan i går att det var måndag, och fortsatta därför vara en dag före alla andra denna dag. I morgon och på onsdag är jag ledig, så kommer nog inte gör det hela så mycket bättre, kanske hoppar jag ännu fler dagar framåt i min "egna" vecka. Visst är det lustigt hur dagavild man kan bli i bland?

Tjejerna fick följa med mina föräldrar ut till stugan i helgen, då jag ändå skulle jobba. Så dom kom hem i går kväll glada och men trötta efter att ha busat runt där i massor.

Har i veckan börjat tillverka smycken och hundhalsband och dyl till sommarens kommande marknader, så går nu in i  en period igen då man har små sår och blåsor kring fingrar för att man sitter och håller på föär många timmar i sträck. Men det är ju så roligt. För när man väl börjat tillverka något, så kommer bara ny ideér som man vill testa innan man glömmer bort dom.

I morgon ska jag träffa en kompis på stan vid 10 tiden, för både shopping och lunch innan hon ska i väg och jobba.  Efter det hade jag tänkt hinna med en sväng förbi klubben och träna med tjejerna.

 Ur  Sia's Kollektion "Spring Flowers"

Och på onsdag är det åter dags för en lydnadsträff i20, då dom äntligen kommit i gång igen efter ett långt uppehåll. Hade första träffen förra veckan.

Nu ska jag ta och krypa ner i soffan och hoppas på att det visas något bra på tv.
Hoppas att ni har en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0