GnistraDesign

Bra att man kan sin egen adress... haha
har pekat till fela adress satt här och var bitter över att blogg desigenen jag fixat endast funkade då jag loggade in på blogg.se men inte då jag gick in på bloggen vi min länk på hemsidan eller här på bloggen. Konstigt, tyckte jag fixade även en design till Peters blogg www.team58.blogg.se/ som fungerade direkt och kunde inte förstå hur den kunde fungera på en gång men inte min tills jag unpptäkte felet... jag hade ju länkat till fel webadress. *fniss*

Webadressen är http://www.gnistradesign.blogg.se/  och inget annat. :-)



I går så Var jag mamma och Isa på plantagen och köpte blommor, köpte då bland annat vita Pelargoner. Så har nu Planterat i en väggampel och i tre stora krukor på min bro och uteplats.
Plus att jag köpte ytterligare en sorts blomma som jag inte minns namnet på som jag planterade i mina blomlåda som pappa fick skruva fast nedan för fönstret. Har ju Inget ballkongräcke att fästa den på längre, så då fick den skruvas upp :-P

Hoppas ni har en fortsatt trevlig dag! 

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Emmy!



Va fint du har fixat med blommorna på eran uteplats.

Såg det när jag cyklade hem från jobbet i kväll. Och ja våra promenader när ska vi tajma in det? Tyvärr så jobbar jag många onsdagskvällar så jag har insett att det blir svårt att vara med på dina träningar! Vi MÅSTE ses snart! Love! P

2009-05-20 @ 22:36:42
URL: http://piiias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja! Det är ingen ordning när det kommer till stress och lung och ro!! Men, man får väll försöka varva ner lite!

Ja, det bytet tyckte jag också va bra! Sam klagade inte heller så :P

hur är allt annars med dig?

Kram

2009-05-22 @ 03:58:40
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0