Fredag

Just hemkommen från jobbet och i helgen väntar två dagars spännande kurs/mässa. :-)
Ska dock jobba natt söndag mot måndag och dett aär något jag är lite skeptisk mot då jag inte är någon natt människa.
Men är bara att smått förbereda sig på att börja leva natt livet redan i kväll så ska det nog gå bra, för tur nog börjar inte kursen förrän kl 12 om dagarna. För dom som känner mig, vet hur trött jag brukar kunna vara om kvällarna. Haha
Aja, det har juh gått vägen tidigare nätter och då har jag varit oförberedd på att jobba :-P


I kväll så har vi inte så mycket planerat faktsikt, sitter och funderar på vad vi ska äta till middag...
Man blev väldigt sugen på grillat då man promenerade ute med tjejerna då många verkade grilla i det härliga vädret som tittat fram nu på em. Kanske man får ta och starta grillen själv??



Efter vi käkat så får vi se vad kvällen erbjuder, mest troligt blir det bara fredagsmys hemma. :-)
Ha en trevlig fredagskväll.


Kommentarer
Postat av: PJ

Hörru din kurserska, när kommer ni hem? :)



Jag har hunnit med att vara i garaget några timmar med pappa, updatera både bloggen, hemsidan och på k-klassens forum. Känns skönt, nu har man ju visat att man fortfarande lever.



Vi ses då du kommer hem älskling.



Puss & Kram

2009-05-24 @ 17:51:49
URL: http://team58.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0