Semester

Ja då har man semster då, var tänkt att jag denna vecka skulle ha åkt ut till stugan.
Men bestämde mig för att stanna hemma den här veckan och åka ut först till helgen, då jag har så mycket beställningar + att jag nu har bokat in mig att stå och sälja mina smycken på torget i Holmsund.

Årets första Sommar marknad var i helgen dock var vädret inte vad jag hade hoppats då det första dagen blåste så att tältet, visa stunder såg att vilja lyfta från sin plats. Andra dagen var det sådant regn och rusk att vi efter endast någon timma fick lova att packa ihop och fara hem. Så det var lite trist. Men det är sådant man får räkna med då man står utomhus på sommaren. :-P
Men innan dom kommande marknader jag ska på så har mitt nya tält hunnit komma, och det är ett betydligt mer stabilt tält som tål både hårda vindar och regnigt väder. Så det ser jag framemot att få hem! :-)

Det är dessa platser du kommer hitta mig på i sommar:

Onsdag 17 juni Konsum Holmsund
Torsdag 18 juni Konsum Holmsund

3 juli - 5 juli Bjurholmsdagarna http://www.bjurholmsdagarna.se/

10 juli -12 juli Vännesdagarna http://www.vannasdagarna.se/

17 juli - 20 juli Åsele Marknad http://www.aselemarknad.se/ 



I dag är planen att göra så lite som möjligt, bara vara hemma och mysa med tjejerna.
Var föresten igår in till stan en snabb sväng och fixade mobilt bredband, så att jag kan blogga och svara på mailen även när jag är i stugan och på marknaderna i  sommar! Bra va? :-)
En ny bikini fick även följa med hem.

Nä nu ska jag ta och ät alite frukost.
Ha en bra dag. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0