Söndag

Hade en jätte trevlig kväll tillsammans med Rebecka och Camilla i går. Blev väldigt många skratt under kvällen. :-)
Och vi bestämde att vi inom kort skulle planera in en ny "girlsnight".

Fick i går även träffa Rebecka och Mickes nya familje medlem för första gången en liten amstaff valp vid namn Athos. En riktigt sötnos. *kär*


Kom i dag då jag satt och gick i genom lite bilder på min dator på att jag har massor med bilder jag inte vissat bla. bilderna från Bjurholms marknaden och heller inte bilderna från Isa och Eriks sommar fest på Fläse i Husvagnen :-P
Har föresten varit super dålig på att blogga för den delen också, men ska försöka bättra mig. Men kanske finns det hopp för mig denna gången? ;-P

Börjar med att visa Fläse bilderna så visar jag dom andra bilderna i morgon.

Isa & Eriks Fest i Fläse den 27 juni 2009

 En del av gänget.









 

 

 








 Isa och Jag







 

 Under kvällen så hade vi "levande" musik av av 3  gitarrspelande och sjungande grabbar Isaac, Lucas och Fredrik. Super duktiga och så mycket roligare det blir.  :-) 

 Det var inte bara gitarr spelande under kvällen, utan Anna visade sig vara en riktig stjärna på munspel :-)


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0