Ledig dag = Shopping

Har i dag en ledig dag, vilken jag spenderat några timmar utav på stan.
Och hann på dessa timmar göra plånboken betydligt lättare. Men kom däemot hem med mycket fint...


Köpte bland annat 3 par Jeans - hittar i vanliga fall aldrig jenas, så kommer alltid hem utan. Men kom som sagt hem med hela 3 par denna gång. Så  tycker att det kunde jag unna mig. Alla 3 köpta på Nicole
Köpte även 3 kjolar och 3 tröjor på GinaTrico samt lämnade tillbaka kjolen jag köpte förra veckan då jag inte var helt säker på om jag skulle använda den mer en 1 ggn.
Och självklart kom jag även hem med skor, denna gången Pumps inhandlade från Shanta.

Efter stan har jag och hundran varit ute på en timmes lång promenad, i det milda vädret.Höll på att drutta på ända mer än en gång kan jag lova! Riktigt halt ute.

Ha en bra kväll.

Har fotat samtliga saker, men sitter vid fel dator, så lägger upp bilder under kvällen eller morgon dagen så att ni får se :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0