Ja...

det blev inte så mycket fotat som jag hade tänkt mig i lördags då jag inte hittade laddare till min kamera.
Använder så sällan den lilla digitalkameran efter att jag skaffade mig en system digitalkamera. Så jag helt enkelt inte kunde hitta vart jag städat bort laddaren, mest troligt så finns den i stugan.
Tog dock några få bilder med mobilen på förfesten, som därav är av sämre kvalitet. Men som jag ska lägga upp då uppladdnings systsemet, här på bloggen int ekrånglar. Vilket det gör nu.
Däremot så hade flera utav mina kollegor med sig sina kameror så vet att det togs massor med bilder under kvällen, så förlitar mig på att någon av dessa kommer att dela med sig av bilder till mig :-) Och fördelen eller nackdelen beroende på hur man ser på saken, med att man inte själv varit fotografen - är ju att ni kanske får se en skymt av mig på bilderna också :-)

Dessvärre blev inte kvällen helt som jag tänkt det då min hemska natt med migrän förstörde mycket, så tog det väldigt lungt på festen för att unvika att blossa upp huvudvärken igenmen vaknade  trots detta upp på söndagen med hemsk migrän som bara vill ge sig vika för någon stund i mörker och då ersättas av vanlig pulserande huvudvärk.
Vaknade i dag även öm i muskler och leder och med feber så antagligen så är det en förkyllning som orskar detta. Och kanske är det detta som gör så att mina migrän tabletter inte vill hjälpa?! 

Ska nu åter gå till sängen, och hoppas på en bättre dag i morgon.
Hoppas att ni inte tycker att jag är en "klagmaja" men ibland så måste man få skriva trista saker också. :-P

Sov så gott

Kommentarer
Postat av: Astrid Linder

Hej!

En stor "krya-på-dig-kram ifrån oss i Legdeå

2009-01-27 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0