Tisdag - Ryggsmärta

Ingen Nolia för mig i år. Hmms..
Har senaste 14 dagarna haft problem från ryggen främst högra sidan, dessa har förvärats dom senaste dagarna och har under helgen blivit näst intill outhärdliga. Men har trots detta jobbat och sett till att inte lyft dom tyngsta pat. eller om det varit lyft gått och hämtat hjälp för att inte andstränga ryggen. Men i natt då jag kände att nu klarar jag inte mer, fick dessutom en febertopp som steg över 39 grader och började kräkas pga smärtan. Så fick på morgon sidan kontakta Vc och sedan åka in för att träffa en läkare.

Hade ett förhöjt crp, vilket tyder på en infektion och sedan en inflammation i en muskel i ryggen.
Och skulle i veckan stanna hemma från jobbet och vila ryggen från alla andra ansträngningar som t.ex stansningen(då jag hamrar mina smycken) Har inte ryggen blivit bättre innan nästa veckan så skulle jag vara hemma längre.
Jag tycker att det känns jätte "pissigt" ursäkta språket. Men ville verkligen inte bli sjukskriven, men jag vet ju att det inte går att göra på något annat sett. :-/ Hoppas att denna veckas vila kommer att göra susen och att det snabbt går till sig!!
Håll tummarna.

I Morgon hade jag och Ove planerat att gå på Nolia, men då jag mår så här med feber och allt så är det bara att ställa in. Lär nog inte bli någon Nolia överhuvudtaget för mig i år. Men det är ju ändå mest samma där jämt, och har ändå varit på så mycket marknader i år så känns inte som att jag missar så mycket. Hoppas jag ;-P

En grej jag hade velat kika på där var cultdesigns marknadsplats.
Och deras nyheter, en fin nyhet inför hösten är denna:

 serien Gracilis


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Å, nej!! Stackare som har ont i ryggen!!! Visst svider det att va sjukskriven men det är ju viktigt att du tar hand om dig redan från början så går det förhoppningsvis över fortare... Om man ignorerar smärtan så blir det oftast värre ju längre tiden går.

Nolia missar vi oxå i år å jag försöker intala mig att jag inte missar nåt, egentligen... Fast vi har ju fått se en massa andra ställen istället... ;)

Hoppas du kryar på dig!!

Kramen, Maria

2009-08-04 @ 17:36:05
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: dagenskreativa

Usch, lät inge kul med ryggvärken! Hoppas de går över!



Har du föresten provat shaktimattan?, har en själv & älskar den:)



Kram Anna - dagenskreativa

2009-08-04 @ 19:19:05
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/
Postat av: Emily

Men stackars! Hoppas du kryar på dig! :)

Allt är bra, men alltid lika stressigt ;)

Hoppas vi hinner med lite chinese-träff innan nästa resa :P

KRAMAR

2009-08-05 @ 17:45:50
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0