Simning

Ja tro det eller ej men jag har börjat simma...
Har hittils denna vecka hunnit vara på simhallen 3 ggr och planen är att hinna med ytterligare 2 dagar.
Om ni tror att ideén kom från mig så tror ni fel, utan det var efter rekomendation från min läkare som jag satte i gång med simningen då han trodde att detta kunde vara bra rehablitering för min rygg. Och även fortsättningsvis också. 
Och då jag är less på denna värk, och gör allt för att bli bra igen så satte jag genast igång med simningen. Började försiktigt med att simma 250m och har nu utökat till 1000m.



Gick förra veckan tillbaka till jobbet, men då detta var för tidigt då jag i min tjurskallighet inte ville vara hemma något mer trots at jag kände att ryggen värkte. Så blev jag tyvärr sjuskriven igen och har nu varit hemma denna vecka. Jag hoppas att det ska börja bli bättre, nu när jag börjat simma, samt kör tränings programmet som sjukgymnasten gett mig + att jag nu ska prova tens. *håller tummarna* För vill inte behöva vara hemma något mer, är ganska less!!!

I morgon efter sjukgymnastik och simning, tänkte jag ta en sväng till stan för att se om jag hitatr något fint att fylla ut min garderob med. För känns som att det är dags att förnya höstgarderoben lite, med bla lite härliga koftor och byxor och toppar m.m
Skulle vilja hitta en ny höstjacka och ja det finns massor jag vill ha :-P

Nä nu ska jag skynda mig för vi ska fara och se en film hos Micke och Rebecka :-)
och dom väntar på mig på Statoil...
Ha en trevlig kväll..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träna inte för mycket bara

2009-08-28 @ 16:00:32
Postat av: Cissi

Vad bra att det verkar funka med simningen.kram Cissi

2009-08-29 @ 16:23:18
URL: http://giraffhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0