Kunde inte hålla mig...

...nej jag kunde faktiskt inte kunde inte hålla mig...
 
...då jag såg dessa läckra satin pumps inne hos Shanta.
Att dom dessutom satt snyggt på gjorde inte saken bättre, så självklart följde dessa färgklickar med mig hem! ;-P

Dessa fanns även i beiget.  Jag tycker att det var lite gulligt eller ( eller är det kanske porrigt? hmms skrev jag det där..) med strassrosetten på sidan om. Ahh I vilket fall Så sitter jag nu i alla fall  i skrivande stund med mina nya skor på mig och bara njuter av mitt impuls sko köp och är jätte nöjd!!
 

Kommentarer
Postat av: dagenskreativa

Gokväll & tack för kommentaren om halsbanden:)



Jag har köpt mattan genom denna sidan:



http://www.shaktimattan.se/default.aspx



Använder den ca 3ggr i veckan, brukar ligga på den en stund innan jag ska gå & lägga mig. Tycker att jag har fått en mycket bättre sömn & jag blir skönt avslappnad. Ångra inte att jag köpte den så tycker deffenitivt att du ska testa:)



Kram Anna

2009-08-19 @ 19:45:58
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0