Full bokad helg + massor med bilder

Den här helgen har verkligen varit fullbokat men rolig.

Började Fredagen med att avsluta jobbet med att fara på afterwork med jobbar kompisarna på Sjöbris. Vi skulle ses där redan 16.30 så det blev till att ta en uppfräschning i omklädningsrummet på jobbet och hade packat med mig "ute-kläder" så dom åkte på och sen blev det bara att hoppa på en buss ner till stan för att möta upp resten av gänget där. 

Det blev en trevlig kväll och vi hann med en sväng på Allstar för några goda drinkar och sedan gick vi vidare till TC då vi kände att vi ville dansa, väl där så blev det bara jag, Lina, Sara och Jocke som stannade kvar.
Och resterande begav sig antingen hemmåt eller till Rex, men då åldersgränsen där var+27 och jag och ytterligare 2 av oss inte passerat den gränsen så var det inget alternativ för oss. Men jag hade en rolig kväll!

Här kommer lite bilder från kvällen... 
SJÖBRIS


























ALLSTAR











 Jocke gör någon form av meditation. (Vi har precis kommit ut från TC och funderade på vad vi skulle hitta på) ;-p


Lördagen så pysslade jag för dullt med förberdelser inför söndagens mässa som jag skulle stå på tillsammans med Isa. Hade inte alls förberett något som jag brukar göra, detta pga min kassa rygg och även pga att jag tyckte att mycket var i ordning sen tidiagre marknader. Men var nu tvungen att gå igenom allting samt ställa i odning på mäss platsen osv. Samt göra några skyltar och sätta upp smycken på displayer/tavlor o.sv.

När detta var gjort kände jag och Isa att vi ville koppla av och och tänka på något helt annat en stund så hyrde då en film och köpte en massa gotta. :-)



I dag Söndag så har jag stått på Framtidsmässan på Västerbacken i Holmsund mellan kl 11-15 och visat upp och sålt mina alster. Och det var faktiskt mycket folk som besökte oss under dagen.
Efter vi packat ihop så var det utvärdering och middag för samtliga utställare på mässan.
Vilket jag tycker var riktigt trevligt :-)
Efter detta var det bara hem och packa ur alla lådor med smycken och hundtillbehör ur bilen igen - eller jag tittade på medans alla andra bar. Födelen med att ha ont i ryggen är att man bara kan stå och titta på medans alla andra sliter. ;-P Nej, kändes faktiskt jätte dumt att bara sitta ock inte göra något medans dom bar mina grejer upp och ner. Tusen tack  Marlene och Erik för all hjälp idag!!!
Väl hemma igen trött och slut blev det en varm dusch för att bedöva min ömma rygg, och sedan soffläge och en film och mys.

Bilder från Mässan













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0