Sovrummet

Visningen fortsättet, tänkte forsätta visa bilder från våran längenhet, denna gång är det vårt sovrum ni får kika in i.

 





 På en av garderobsskjutdörrarna har jag klistrat upp väggord, sen bilden togs, så ska ta en ny bild så att ni får se detta. :-)

_________________________________

Hann i går aldrig uppdatera bloggen som jag hade tänkt, så bilder på tjejerna i deras nya presenter kommer först efter påskhelgen.
Gårdagen spenderades först med storhandling på Maxi med mamma in för helgen och sedan begav vi oss hemåt. Jag och tejejern tog sedan en promenad och när vi väl kom hem igen för att precis sätta i gång att baka inför måndagens kalas,(Peter fyller år på fredag men har skjutit upp kalaset till måndag då så många är borta över påsk) så fick jag besök av Sara och Micke. Väldigt trevlig och tack för påskägget! Micke som aldrigt sett en kines förut var först väldigt skeptisk, men jag tror att att som många så föll han för deras charm ganska snabbt för efter bara några minuter satt han med Jamira i knät och gosade.

När dom väl hade farit hem var det dags för ytterligare en promenad för att se om fam.C-G hade kommit hem,  då vi skulle över lämna en påskpresent men icket. Så  vi kilade hem och satt äntligen i gång med bakningen.



När precis Kärleksmumsen stoppas in i ugnen ringer Peter och säger att vi får besök av hans Moster med fam. på 30 min, kan det passa bättre då man precis har gräddat 2 plåtar american cookies och 1 långpanna kärleksmums? :-)
Dock blev Lille Oscar sjuk medans dom var här så, deras besök blev inte så långvarigt men det är alltid trevligt med besök. Hoppas att Oscar är piggare idag!

I dag jobbar jag em/kväll.
Så har på morgonen hunnit med en lång promenad och ska nu snart springa till bussen.
Hoppas att ni alla får en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Mava

åå jag älskar såna kakor , sååå goda <3

2009-04-08 @ 20:20:38
URL: http://maviiish.blogg.se/
Postat av: PJ

Hejsan!



Nej det kommer nog inte att ta lika lång tid tills nästa updatering. Snygga kort men du har ju bara fotat "halva" lägenheten.



Kram

2009-04-15 @ 16:29:29
URL: http://team58.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0