Back Online

Äntligen har jag internet igen!!



Jag har i helgen jobbat, fred lörd och hade söndag skrivit upp mig på buffertjour så fick vara förbered på att bli utringd antingen dag eller kväll i fall någon i personalen skulle bli sjuk. Vilket inte inträffade så var ledig hela söndagen, även i dag och i morgon är jag ledig. Skönt, har en hel del och fixa och pyssla med här hemma så det behövs. Men hade gärna sett lite solsken ute, i morgon! ;-P
Har faktiskt haft riktigt tur med vädret dom övriga dagar jag jobbat em/kväll elelr varit ledig för då har det varit sol så då har jag och tjejerna suttit ute på bron och myst efter att ha gått en lång promenad. Vilket ni alla vet, som har kines, så är sol väl uppskattat hos nakisar!
På lördag efter jobbet, så blev vi utbjudna av svärföräldrarna på Kajutan med Peters övriga syskon m familjer, efter en mycket god middag gick vi allihop hem till oss för att dricka kaffe. Blev sedan kvar här ett tag, ner sedan alla började bege sig hemåt for jag och Peter hem till Nyström som hade fest för att träffa "gamla gänget". Var trevligt att träffa alla som man inte sett på ett tag, synd nog kunde jag inte stanna så länge då jag inte viste ifall jag skulel bli utringd på jobb eller ej morgonen därpå.  Men vi får ses snart igen! :-)

I helgen då jag ändå skulle jobba så har tjejerna varit ute i stugan och myst och levt glatta livet med mina föräldrar från torsd till sönd. Till påsk så ska vi fara ut dit allihop, min syster och hennes man kommer hem från England så ser framemot en trevlig påskhelg.



I dag har jag hållt på fylla påskägg, till mina tre gull ungar Felicia, Filip och Lucas.
Så i morgon får jag ta en promenad och dela ut ett av dom lite för tidigt då jag jobbar ända fram till påsk och sen åker ut till stugan. Men det går säkert bra ändå :-)



I morgon ska jag visa en bild på vilka fina presenter tjejerna fick av Isa som hon köpt i Oslo.
Hoppas ni har en fin måndags kväll.
Kramar


Kommentarer
Postat av: Pia

Roligt med uppdatering! =) Blev så glad när jag fick träffa dig en snabbis förre helgen! :)

2009-04-09 @ 16:56:32
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0