Fyndat!

Sitter nu och väntar på att det ska bli dags att springa till bussen.
Och tiden tickar på i riktigt rask takt.

Hade bestämt träff Isa och Lucas vid 11.00 tiden för att skynda till Slöjdaffären som reade ut allt i butiken för 50%.
Så nu är pärl och smyckestillverknings lagret väl påfyllt med en massa roliga nyheter. Så jag bara längtar efter att få börja sätta igång och pyssla och tillverka och inspireras. *längtar*
Men har faktiskt hunnit med att göra ett nytt halsband i dag innan jag träffade I & L.
Gjorde detta två radigt med sliders i 925 silver med kristaller. Blev så snyggt! I morgon kanske jag visar det här.

Skrev i går att jag skulle visa något/några av dom tidigare tillverkade halsbanden, så lägger nu upp några bilder.
Så ser ni några av halsbanden jag satt ihop och som inom kort även ska komma in på min webshop.


    

Priset för ett halsband är 100 kr, med valfri berlock 125 kr

Ska lägga in fler bilder på halsband i andra färger eftersom.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0