Rosamoln

är vad jag skuttar runt på, är aldelens salig efter gårdagens vistelse i Skellefteå.
Fick där träffa tre underbart söta och trevliga 8 veckors kinesvalpar + 4 vuxna kineser, varav ens sötnos fastnat på min näthinna. *vill ha*
En av dessa underverk Bluewings Twist and Shout, kallad Vilda följde med oss hem til Umeå igen för att bo hos sin matte Frida.

Tusen tack Carina, Stefan och Frida för en trevlig dag!

Här kommer en bild på Frida och Vilda i väntan på bussen.

image259

Ska försöka hinna med att lägga in bilderna jag tog i går senare i kväll.

Kommentarer
Postat av: Henke

kolla min blogg livetsomhenke.blogg.se/ och se inlägget henrik testar: flyga

2008-05-10 @ 09:56:42
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Carina Andersson

Tack själv för ett "intimt" =) och trångt besök bak i vår bil...4 personer och 7 hundar...finns det hjärterum så finns det stjärterum =).
Lilla "Smulis" hälsar så gott till Umeåborna!
Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-05-10 @ 21:29:04
Postat av: Caroline

Hej
Kul att du kikade in på bloggen.
Hihihi ja jag har förstått att Bianca är en riktig killtjusare :) .

Trevligt med alla bilder här inne hos dig. Ska försöka mig på att lägga in lite bilder på min blogg.

Underbart att träffa så många kineser :) .

Hoppas ni får en trevlig vecka.

Kramar från oss alla

2008-05-11 @ 23:12:23
URL: http://oss2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0