Länge sen...

börjar det vara sen jag uppdaterade bloggen sist.
Har haft fullt upp med jobb, och all ledig tid har spenderats ute i det härliga solskens vädret, antingen genom att köra agility med tjejerna, gå en lång promenad eller sitta i solen med en bok eller hjälpa föräldrarna att greja i deras trädgård.

Min vistelse i norr, varade i två dagar.
Fick då chansen att pussa på 4 underbart söta kinesvalpar, vilket inte gjorde en mer valpsugen än man redan är.
Tack för trevligt sällskap och för att vi fick möjlighet att komma!

Jag har ju tidigare visat bilder från mitt hem och även några från vår stuga.
Men tänkte idag visa en bild från min systers hus, detta på hennes kök som jag tycker är jätte snyggt.
image247

Kommentarer
Postat av: frida

Du är duktig du är de inte jobb så är de nått annat :)
Hon har sååå fint kök att de är ju knappt sant :)

Hörs imorrn gumman

Puss å kram

2008-05-02 @ 22:56:16
URL: http://fridathea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0