Gräsklippare

Vaknade i morse upp av ett ljud, man inte vaknat upp av på länge...

Nämligen gräsklipparen, även om denna maskin får mig mer allergisk så är det faktiskt roligt att höra den då man vet att sommaren snart är här.

Var i går efter jobbet förbi en sväng på stan och fick då med mig hem två par skor, en kjol, två par 3/4 leggings och en ny klicker. Väl hemma så satt jag mig och kikade runt på på internet och fastande på ellos sida. Så ca 30 min senare var man ytterligare några hundralappar fattigare. Så om ca 7 dagar fimper förhoppningsvis en paketavi ner i postlådan. *längtar*
Men tro inte att det var allt... Köpte även under kvällen en söt liten plyschoverall till Dixie, som Frida sytt. Även den längtar jag efter att få sätta på henne.

image262

Jobbar idag em/kväll så har på morgonen hunnit med en lång promenad med tjejerna.(mina hundar) och lär bli ännu en innan jobbet väntar.

Nä nu ska jag börja göra ordning något att äta till hundarnaoch hoppa in i duschen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Carina Andersson

Tack för din första kommentar i min blogg =)!
/C

2008-05-22 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0