Sommar fina ben/fötter....

Har nämnt tidigare att vi har fyllt på vårat sortiment en hel del under våren. Och nu har jag äntligt uppdaterat webbshopen, så skynda in och fynda! :-)

Här ser du några smakprov på sommar nyheterna hos Gnistra.

Vackra fotlänkar, i läckra färger som ger dig sommar fina fötter.

   Finns i en enkel variant 50:-/st


Eller i en dubbel/tvåradig variant 100:-/st
 

     

Vårens trendigaste halsband, kedje halsbandet med ett vackert hänge i valfri färg.



Piercingar - navel, näsa, läpp, ögonbryn och tunga

Bla. Navel piercing i Kir.stål liknande en Trollslända 100:- finns i flera fina färger.

Så skynda in och kika på http://www.gnistra.nu/
______________________________________________________________________________________________

Annars så kan jag berätta att Dixies lille kille Rollo, växer och frodas och börjar snart likna en liten Rollo kola så mycket som han äter :-)
Ska lägga in bilder på honom i morgon.


 

Kommentarer
Postat av: Annamellita

sv. ja visst är den helt underbar! är nog lättare att tröttna på något som är mer stormönstrat.



Jättesöra armband :) Jag skulle bara vilja köpa hem massor med pärlor och sätta mig och pyssla!

2008-06-30 @ 21:53:35
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: Emily

Gud vilka snygga piercingar!

vill ha massor

Kontaktar dig imorgon ang. en beställning! ;)

Skönt att Rollo-kolan mår prima!

Kram Kram

2008-06-30 @ 23:54:14
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0