Äntligen Vinter

Ätligen vinter, snön har varit kvar på backen i hela 3 dagar. (rekord för Holmsund) och idag är det strålande sol, klar blå himmel och 8 minus grader.
Har precis kommit in efter en härlig långpromenad i det friska vädret och man kan inte bli annat än på gott humör.
Hoppas nu verkligen att detta håller i sig. I alla fall till helgen så att vi får en härlig kinesträff på Nydalsjön, enl dagens tidning kommer det var sol och -10 grader på söndag.

image117

För er som inte hunnit se detta så planerar jag en kinesträff på söndag kl 13.00, vi ses vid hund/motionsspåret Nydalasjön och tar sedan en långproemand ut på isen där hundarna kan sprinag fritt och busa på den stora ytan. Tar sedan en paus för att få något värmande i magen. Så medtag därför fika.
Hoppas att det blir många som kommer.


Nu är det dags för mig att springa till bussen så att jag inte blir sen till jobbet.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Milla

vill du designa om din blogg??? var med och tävla om en my desigt i min blogg!

2008-01-23 @ 13:12:59
URL: http://www.amilas.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

Hej, idag fyller jag år därför är jag extra snäll
så vill du ha en ny header och hjälp med bloggen?

Var då med och tävla!
Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar
här; http://florennz.blogg.se/1201076167__23_januari_08.html

LYCKA TILL!

2008-01-23 @ 13:20:19
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0