Bullbak

I dag är vädret skönt (-1 grad) men ganska trist pga av alla vit/grå moln.
Har nyss kommit hem från en lång promenad med tjejerna.
Och ska strax hoppa in i duschen, sen ge hundarna sin mat.
Sen blir det lång promenad igen då Sara och Tess skulle titta förbi.
Efter detta så ska jag ta en sväng till salongen "Vackra händer" (där jag fixar mina naglar) och berättar lite nyheter för Isa och tacka för senast då, jag och Peter var hembjudna till henne och Erik & Lucas i söndags kväll. Där bjöds på en massa godsaker kan jag lova! Nyfiken på hennes salong? Här är länken www.vackrahander.nu
Planerar även i dag att baka bullar, så att man har något att mumsa i sig på kvällarna.

image154


Kommentarer
Postat av: Anna S

Tack för länken, äntligen hittar jag till henne som gör dina naglar så fina.

Hälsningar/ Anna

2008-02-05 @ 19:30:54
Postat av: mikaela

Mums gott med bullar, man blir sugen.
Ha en bra kväll du med.

2008-02-05 @ 20:11:38
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0