Tvätt och Bak!

Har i dag haft tvätt tid så har sprungit upp och ner i trapphuset och där i mellan gått promenader med hundarna.
Det var tänkt att jag skulle baka samtidigt som jag tvättade, men säger som min rubrik sist  "Det blir sällan som man tänkt sig".

Har nu skyndat hem till föräldrarna för att kika på internet, då mitt eget fortfarande inte kommit. Tänk vilken tid det kan ta...
Sen blir det middag och sen kakbak och i morgon blir det bullbak för hela slanten.
I dag kom även dom efter längtade bajspåsarna, har inte hunnit packa upp dom än men gissar att färgerna är jätte läckra "Irl". Ni som beställt i förväg, får gärna kontakta mig om ni vill att jag tar med några rullar på onsdags träningen.

Annars har jag inte så mycket planerat för veckan, mer än att jag för fullt försöker ta ledigt från jobbet och håller tummarna för attd et ska lösa sig. Men det börjar se ljust ut så hoppet är inte borta än.

Bäst att börja ordna middagen så att kakorna blir färdiga innan natten ;-P

Kommentarer
Postat av: Emily

Vad roligt att dom kommit!
Jag kan tyvärr inte komma på onsdag...
Men det vore kanon om du tog med dem till nästa gång? :)
Kram

2007-10-15 @ 19:38:07
URL: http://karmanjaka.blogg.se
Postat av: Cissi

Hej!
Tack själv för en trevlig kväll med mycket gott... Mums vilka goda bullar du bakat.
Kram

2007-10-21 @ 14:50:57
Postat av: Felica

Tack för att du fixade mina naglar så fina...!

2007-10-21 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0