Det blir sällan som man tänkt sig.

I går när jag skulle skriva upp namn på tavlan för vilka som jobbade under kvällen och sen kikade under dagens namn reagerade jag först inte. Men sen då en jobbar kompis sa, men du jobbar ju inte alls dag i morgon, kände jag hur hakan nästan föll i golvet. Vaa?? Jag som har planerat saker för i morgon(läs idag) eftermiddag.

Så där blev den grillningen och spårningen och övriga träningen med Sara och Tess inställd. För lite väl sent att sätta sig i skogen och grilla en mörk höst kväll kl 22.00. Så det får bli någon annan dag.

Men det är ändå dåligt väder nu så det hade ju ändå blivit inställt med detta regn och rusk.


Tyvärr blev det heller ingen film med Frida i går då stackarn fick migrän. Lider med dig!! Men vi får ta nya tag då du är hemma igen.


Har hänt mycket mellan företagets lager väggar, skåp och lådor har varit tvungna att rensas och möbleras om för att rymma alla nyheter som kommit och är på väg. Till hunden väntas massor med färgade bajspåsar och nu i fler nya läckra färger bl.a. rött, vinrött, rosa, lila, grön, blå, gul, guld, silver

Till matte/husse har vi nu fått hem flera läckra Lucite ringar både smala, breda, färglada, enfärgade, söta m.m. Lägger in några bilder så får ni smakprov på vad som finns i vårt lager...

Titta och Njut...

     
    
 


Även i örhänges och halsbands fronten har lagret utökas stort och det är snart dags att börja uppdatera hemsidan med allt nytt. Ska ta mig tid någon dag och ta kort på alla härligheter.

Jag vet, det kanske känns tidigt men både Rusta och Ikea har plockat fram julsakerna, så då kan jag också nämna det. Håll utkik på hemsida för det börjar vara dags för att planera sina julklapps köp :-)


Nu ska jag ta och träna Lydnad en stund fram tills jag ska fara i väg och jobba.


Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Då får man kolla dagligen på allt nytt. KUL!

2007-10-15 @ 18:55:00
URL: http://konsthornan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0