Dags för jobb.

Jaha, då trodde man att man var ledig idag. Hade fixat så bra och bytt bort mitt pass.
Smart nog ringde jag i går och skulle påminna om bytet och upptäcker då att det skett ett stort missförstånd!
Personen i fråga jobbar nämligen själv i dag och hade förstått det som att jag hellre ville jobba dag än kväll och då menat att han kunde byta med mig så. Men så var det inte jag hade tänkt det. Tur nog har man världens bästa syster som ställer upp och kör ända hit till Holmsund för att rasta hundarna, mysa med dom lite och sedan åka hem igen, TUSEN TACK för det!!

Har glömt att nämna att lördag den 3 november så har jag bokat ett bord på Skärgårdsmässan som kommer hålla till här i "Skärgården"/Holmsund på Västerbacken.
Mässan pågår mellan kl 11.00-16.00 det kommer att finnas massor med spännade stånd, både Företag och Loppis, Knallar och sedan kommer en Sport Bar vara på plats och visa livesändningar, buffe kommer att finas för 65 kr per peson, sedan mackor, fikabröd och så klart dryck av alla de slag. Så missa inte detta!
Då det är en röd dag så har ju övriga affärer stängt så då passar det utmärkt atta ta en tur förbi Holmsund och kanske hitta riktiga fynd?! :-)
Jag kommer bla. ha med mig hundhalsband, koppel, hundtugg, färgade bajspåsar, och nyheterna på mitt lager läckra och vackra halsband och ringar till människor. Syrran komemr även finans på plats och ha med sig ett antal tavlor i olika modeller.
 
Här ser ni kinesälskare min favvo tavla.

Min Aska
image79

image80

Nä nu är det bäst att jag skyndar mig så att jag inte missar bussen.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Emily

Tack för inlägget! Det kanske kan bli en trevlig utflykt att åka till Holmsund då, ska kolla kalendern! Glöm inte min bajspåsar på torsdag ;)
Kram

2007-10-23 @ 17:14:25
URL: http://karmanjaka.blogg.se
Postat av: Cissi

Du är utmanad!

2007-10-23 @ 22:17:28
URL: http://konsthornan.blogg.se
Postat av: Carolina & Yatara

Åh, vilken fin tavla! Är den efter min illustration i kinesposten? Gjorde en mycket snarlik till en av regionombudsträffarna :)

Aska är bara för fin. Det är synd att ni ska bo så långt bort!

2007-12-07 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0