Skyltsöndag

I dag är det skyltsöndag i Umeå, känns lite knäppt då det är första advent först nästa vecka.
Då är det i alla fall skylt söndag i Holmsund och då ska jag stå och sälja, så ni Holmsundsbor/Umeåbor som läser bloggen ta en sväng förbi Holmsunds centrum och gå igenom alla fösäljningsstånd. Kanske kommer du/ni hem med ett gäng julklappar eller annars bara en påse knäck och upplevelsen av att fått åka brandbil eller häst och vagn.( 2 av dom olika aktiviteterna som erbjuds)

Jag ska trots att det är fel dag ändå fara på skyltsöndag i stan idag.
Ska träffa två arbetskompisar och gå och kika lite och sedan käka lunch. Ska bli trevligt.

Efter detta blir det hem och koka knäck så det står härliga till, för det är förutom smycken och hundtillbehör en av grejerna mitt försäljningsstånd erbjuder på den "riktiga" skyltsöndagen. :-P

Nu ska jag ta och göra mat och tjejerna.
Ha en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad mysigt att gå på skyltsöndag, hoppas du fick en trevlig eftermiddag.

2007-11-25 @ 18:21:47
URL: http://konsthornan.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej och tack för inlägget och tipset!
Måste bara fråga en sak ang tipset,
Har ni satin tyg som kommer sitta mot hundens hals?
Hmmm, hoppas du försår hur jag menar :) .
Vill inte ha fleece då det bara ger tovor och inte glider så lätt.

Var inne en snabbis på er sida och ni hade ju massor av saker! Ska sätta mig ner och gå igenom allt så fort jag har lite mer tid.

Varma hälsningar från oss

2007-12-03 @ 19:04:36
URL: http://www.zagoangenz.se
Postat av: Caroline

Hej igen!
Kan inte min blogg adress utan att fuskläsa.
Men du vet vart du hittar mig här på bloggen :) .

Hej hej

2007-12-03 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0