Sista lydnadsträffen för året!

I dag är det sista dagen för i år jag håller i lydnadsträffen, självklart kör vi i gång igen efter jul helgerna alltså I början på nästa år!

Tänk att det låter så långt bort då man säger nästa år då det endast rör sig om ca 5 veckor. 

Har i går bokat och betalt för mitt försäljningsstånd på skyltstöndag i Holmsund, nästa helg.
I dag har jag fixat i ordning några läckra nyheter, matchande set i form av ett halsband med en gecko öddla med tillhörande örhängen med gecko minisar, ett halsband med ett läckert hjärta och även där tillhörande minisar, och ett set med polkagrisar i halsband och örhängen. Och i slutet på veckan kommer ännu fler nyheter så det blir då att uppdatera hemsidan igen med ytterligare en ny kategori som du säkert förstår "smycke set". (www.gnistra.nu  är adressen för er som inte vet)

I morgon är det jobb på kvällen, på fm ska jag fara och vaccinera mig mot influensan. Sista dagen i morgon. Usch vad jag gruvar mig. Det känns ont.
Här sticker man folk mest varje dag på jobbet men då det kommer till en själv så får man nästan feber bara av att tänka på det. Huvva.. Nästan så man vill ringa mamma och be henne följa och hålla handen. haha Nä så lågt får jag inte sjunka, detta ska jag klara av! Hmms.. funderar är det lika lågt om jag frågar pappa??
Nä nu ska jag inte tänka på det något mer förrän jag är på plats och det hela är gjort.
Håll tummarna för mig och min sprut rädsla.

Nu ska jag äta, då palten är klar *mums*
Sen blir det i väg till bussen för att hinna vara på plats i stan i tid.
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0