Nya Halsband

Har i dag varit ute med hundarna på två lång promenader i det härliga solskens vinterlandet!!
Dom är fortfarande slut efter den senaste då jag fick för mig att bege mig till skogen och låta dom spinga av sig där, väl framme hittar jag en rolig men brant stig, men den tar vi tänker jag, väl uppe på toppen av branten får jag stå och pusta ut en stund, och tror bane mig att hundarna gör detsamma. Sen åter står ca 1 timmes promenad för att ta sig hem igen. Kom hem med glada tjejer, kalla lår och röd blossiag kinder. Skönt!

Har sen precis uppdaterat på webshoppen då jag tillverkat en ny modell av halsband.
Tycker att dessa är riktigt fina dom med så lägger in bilder så ni får se:

image86

   

I kväll blir det bio för min del och i morgon är det jobb igen!
Är egentligen sjukskriven till den 31/11 pga min inflamation i knät, men då det blivit så mycket bätter och jag nu kan gå på benet så orkar jag inte sitta hemma längre. Och hoppas då att det inte ska komma tillbaka.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Tycker att du ska följa rekommendationen att stanna hemma tills december, så att du inte blir sämre över julen? Ska blogga igen ikväll med nya vinterbilder från dagens långpromenad ;)
Krya på dig!
Kram

2007-11-16 @ 17:08:09
URL: http://karmanjaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0