Ny design träder sakta fram.

Sitter och väntar på att dom ska ringa från vårdcentralen och har medan jag väntar har jag suttit och "lekt" med kodmodulerna samt stilmalsredigeraren.
Börjar få någorlunda grep om hur det funkar, men blir ändå inte som jag vill ha det, så ska trixa lite till medans  jag har tid. :-)

Men har i alla fall fått en klocka på min blogg och lite roligare textsnitt. ;-p

Sen idag blir det fortsättning av uppdatering av webshopen - www.gnistra.nu då alla nyheter ska ut på sidan.
Förhoppningsvis ligger uppdateringen ute i kväll annars senast i morgon :-)

Nu blir det till att fortsätta testa mig fram här ett tag tills dom ringer från vc.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emily

Ja, just det! Vad roligt!
Detsamma! Ska försöka springa som en galning runt mellan de olika ringarna, samtidigt som jag ska koncentrera mig på min egen Sunny ;)
Om det ändå bara fanns en intressant ras, men inte då!
Kram

2007-11-07 @ 15:27:44
URL: http://karmanjaka.blogg.se
Postat av: Emily

Men ursäkta! Så oartigt av mig... *skäms*

KRYA PÅ DIG! Hoppas att vc-besöket går bra! :)

2007-11-07 @ 15:30:35
URL: http://karmanjaka.blogg.se
Postat av: Cissi

Tack för senast. Jag har hittat en kanonblogg där den beskriver hur du ändrar i bloggen adressen är: www.designadinblogg.blogg.se

2007-11-07 @ 19:51:13
Postat av: Emmy

Svar till Cissi!!
Det var så jag lyckades fixa min :-) Via den adressen alltså.

2007-11-07 @ 22:51:14
URL: http://Kennelgnistra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0