Härliga Vinterland.

Min absoluta favorit period är vintern. Speciellt senvintern, där då det är mellan 7-16 minus grader, men solsken så att det är kallt men ändå inte kallt och långa härliga promenader på isarna runt omkring. I veckan har det nästan känts så, då vädret varit kyligt men med solsken och härligt vit gnistrande snö runt omkring. *Njuter*

Visst sjutton älskar jag sommaren också, men det är något speciellt med ljuset som snön ger på dagarna och dom härliga vinter kvällarna då man kan ha framme massor av mysiga värmeljus och får en riktig mys stämning.

Tyvärr vet man ju aldrig hur länge detta underbara väder håller i sig, då det kan bli plus grader efter en natt och allt vitt gnistrande smällt bort till grått slask. Men vi håller tummarna på en lång härlig vinter med få slask perioder.


Var idag ute med 4 av 5 hundar på en längre promenad, denna gång kom jag ihåg alla tillbehör till kameran. Glömde nämligen minneskortet hemma på gårdagens promenad så alla bilder som jag knäppte var endast tom knäppta. Ha

Men fick några fina kort, dock blev dom finast dom jag tog på gården när vi väl kommit hem igen. Här får ni se några.


image92 Alla på språng

image94 Dixie och Aska på span

image93 Aska

image95 Aska och två bus troll - Jamira och Paloma

image96  Sen tre bilder på Dixie

image97

image98

image99 En busig Jamira


Ha en fortsatt trevlig helg.

Nu väntar jobbet för min del.


Kommentarer
Postat av: Emily

Kalasfina bilder!
Theo-overallerna hade ju bra passform på dina tjejer! ;)
Tycker annars att dem alltid är för djupa i bröstkorgen...
Kram

2007-11-17 @ 18:45:23
URL: http://karmanjaka.blogg.se
Postat av: Cissi

Vilka härliga bilder på hundarna!
Hoppas du får en bra helg. Kram

2007-11-17 @ 18:48:05
Postat av: Emily

Tusen tack för er omtanke!
Det har varit en underbar kväll med mycket kärlek, umgänge och gemenskap :)
Dags att uppdatera nu?
Ser framemot nya träningsträffar i vår :)
Kram

2007-12-18 @ 22:05:59
URL: http://karmanjaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0