Visaprint

Har nyss lagt in ytterligare en order på visaprint, måste säga att dom har haft väldigt bra erbjudande dom tre senaste dagarna.
I förgår fick jag ett mail och då var nästan alla deras produkter gratis för att prova på. Så la in en stor order, det skulle ha kostat 1.435 kr men då det var sånna kanon erbjudande betalade jag endast 31 kr + frakten.
I morse fick jag ytterligare ett mail och då med fler erbjudande dock inte lika många men ändå jätte bra så la in ytterligare en order. Alltid bra att ha extra mycket visitkort, etiketter då det snart är dags för mässa med företaget igen. Plus att deras vykort och magneter är fina att skicka med dom som beställer.

Så tipsar nu er som ännu inte har ett konto där att genast skaffa ett, för att få sånna här kanon erbjudanden på mailen :-)

Gjorde häromdan ett annat fynd, nämligen... Köpte två nästan nya Malm byråer i ekfaner, 6 lådor vardera för 1500 :- för båda. Tycker att dte var ett jätte bra pris då dom inte har en skråma på sig. Så den ena har redan börjat fyllas med hundkläder och andra hundgrejer.

Bild på hur byråerna ser ut.
image31

I dag så har jag och tjejerna bara tagit det lungt då det regnat lite.
 Var ute på två lång promenader i uppehållen. Laddade med regn kläder på både mig och hundarna och vi klarade oss bra utan en droppe.

Sen har jag packat i hop alla kläder och diverse grejer som ska med ut till stugan i morgon.
Blev två stora sportbaggar + två kassar och då är ändå inte smink, borste, mer hundkläder, skor packade. Men som sagt så kommer vi att vistas där större delen av somamren. Så från och med i morgon nås jag/vi endast på mobilerna. Uppdaterade i dag sidan för kinesträffar och la då ut en vägbeskrivning där för valpträffen som är på måndag, hittade dock ingen vidare bra men den kanske får nån att hitta i alla fall :-) Annars är det bara att ringa.

Hoppas nu att alla får en härlig midsommar.

 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vill bara önska dig en trevlig midsommar!
Malm byråer gillar jag, dom är snygga och rymmer mycket.
Vi kommer nog och hälsar på i stugan någon dag.

2007-06-21 @ 21:27:27
Postat av: frida

dags att uppdatera bloggen gumman!
Hoppas du har trevligt ikväll!
Kram
din (snart) granne

2007-07-20 @ 18:31:24
URL: http://fridathea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0