Ögonlysta.

Nu är det gjort alla 5 tjejerna är ögonlysta och alla U.A    *wiiiee*
Tack för att ni höll tummarna så hårt.

I morgon är det dags för en kinesträff igen, denna gång har jag bestämt att vi ska ses ute i Holmsund och gå en promenad runt sjön. Dom lovar super väder = sol och ca + 25.

I dag var det ca + 20 sol och vindstilla. Så härligt.
Synd bara att vi lyste tjejerma idag för pga. det så fick dom inte vistas i solen då ögonen är så ljus känsliga efter det pupillvidgade medlet man droppad i ögonen.

Har dom två senaste dagarna ägnat em. till att baka så har nu fyllt halva frysen med mjuka kakor, har bla bakat, Sega hallornrutor, vaniljkaka, pite kaka, Mjuk havregrynskaka :-p
Så det är inte fika brist här hemma precis.

Satt och kollade i vk på sista minuten resor för någon dag sen. Oj vad sugen man blir. Letade fram lite bilder från i fjol sommar då vi var i Turkiet och det gör inte suget mindre precis. Titta själv.

Utsikten från vår balkong på hotellet
image5

image6

Ungefär i mitten av vår vecka där så var vi på en av hotellets fester. Denna dag så hade dom en tävlig, vilken jag blev upp "tvingad" att delta i. Tävligen gick ut på att utse Miss Pinata. Jag kom två av 6 deltagade länder, 1 kom denna "kvinna".
 image7

Här ser ni mig
image8

Här ser ni några av dom deltagande
image9

På stranden


Vi lärde under veckan känna ett gäng som jobbade och ägde en resturang samt strand. Här ser ni Peter tillsammans med dom från Resturangen Mayme
image11

Var ute på en båt tripp, lite bilder fån denna
  


Visst börjar man längta ??


Nä nu ska jag lägga mig och läsa en bok jag fick låna av Frida. Och sedan drömma mig bort till ett varmare land.


Kommentarer
Postat av: frida

åhh nu vill jag verkligen bort ett tag...
vore underbart att bara få åka iväg, men men vi får hålla till godo med Holmsund :P
Kram kram

2007-06-03 @ 21:07:21
URL: http://fridathea.blogg.se
Postat av: Cissi

Visst blir man sugen, men nu verkar även värmen komma till oss....

2007-06-04 @ 09:33:48
URL: http://konsthornan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0