Torsdag

Dagarna bara springer i väg, tänk att veckan redan är halvt passerad! Och på lördag ska jag och jobba igen, håller tummarna för att det ska funka fina fisken ;-) För en fisk är vad jag börjar känna mig som efter 4 dagens simning, denna vecka.
En av badvakterna på simhallen, kom fram till mig då jag simmade och sa "Men är du här idag igen" - Ja, mig blir dom inte av med så lätt.. tihi ;-p Här ska rehabliteras, men känner ju att det ger något annars skulle jag inte vara där så ofta!


I går började jag och Isa kursen Silversmide som vi anmälde oss till för ett tag sedan. Och det var riktigt kul, det ändå tråkiga var väl att jag kände att min värk gjorde att jag inte riktigt klarade av allt jag hade velat. Men det är tur att jag har Isa till hjälp sånna gånger :-P
under gårdagen, satt Vi två och smidde(hur sjutton stavas det???), planer som vi sätter i verk redan nästa vecka och och kommer sedan fortsätta med under höstkanten. Presenterar dom under morgondagen då vår planering är klar(iaf för kommande vecka/veckor). :-) Spännande och roligt blir det för oss iaf.. Nu blir ni allt nyfikna va?

I dag tog mina föräldrar med sig hundarna ut till stugan, då dom båda var ledig från jobbet i morgon.
Så vi är hundlösa i några dagar nu, kommer kännas lite tomt här hemma.
Tänkte iaf visa lite bilder från stugan, då jag kommit på att det har ju varit riktigt dålig på.

 Köksdelen

 Matdelen i Allrummet/Matrummet/Storstugan (Kärtbarn har många namn brukar det väl sägas)



Hoppas att ni alla har en fin torsdags kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0