J*kla Skit..

Planeringen för idag var egentligen att jag mellan 9-19 skulle stå på Kvantum i Umeå och visa/sälja mina smycken. Men då jag i morse vaknade upp dyngförkylld. Så fick jag lov att avboka.





Hade även planerat in visningar för resten av veckan varav torsdag(annat ställe), och fredag(Kvantum). Och kommer då istället stå på Kvantum på tisdag den 15/9 alltså nästkommande vecka.. :-)

Men känns lite typiskt ändå, det här för nu blev min planering helt annorlunda än det fört var tänkt pga. av min förkyllning. Så har idag hällt i mig litervis med honnungsvatten för att kurrera mig. Så har ni några bra, tips på hur man snabbt, blir frisk från en från en förkyllning(annat än vila), skriv ner dom här. :-)

Kommentarer
Postat av: Emma F

Det är absolut inte vetenskapligt beprövat men jag brukar repa mig snabbare på riktigt kryddstark mat!

2009-09-10 @ 00:17:35
URL: http://madamegeniale.blogspot.com
Postat av: Carro

Hejsan! Carro här, tror jag har träffade dig några gånger tillsammans med Rebecca Palm. jag tänkte bara höra om man kan beställa ett halsband av dig?. Det är så att min syster såg ett av halsbanden du hade gjort åt en på henns jobb. Där jag tror det var ett hjärta sen alla barns namn runt om kring. Tror du att du har möjlighet att tillverka ett sånt?. Med 5 namn på barnen runt omkring hjärtat och kanske i mitten hennes mans namn. Hoppas det finns möjligheten. Hör gärna av dig.

2009-09-26 @ 08:58:07
URL: http://umecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0