Bättre sent än aldrig = Fler bilder från Öregrund

Som dom flesta av mina besökare vet så var jag under min semester som var i juni/juli mest ute på resande fot på olika marknader/mässor och var jag inte det så var det i stugan jag vistades mestadels. Ni har fått se en del bilder från detta/dessa tripper.

Men jag har även gjort andra små utflykter i sommar som jag inte visat så mycket bilder i från.
Lovade ju bland annat att ni skulle få se fler bilder från min Öregrunds resa som jag gjorde i Augusti




Då jag har en hel drös med bilder därifrån, så valde jag nu bilder från mitt och Ellinors kvällsdopp.

Vi hade nämligen inte packat med oss några badkläder (förutom jag som hade med min bikiniöverdel), då ni vet ju själva hur vädret såg ut 2:a semester perioden och detta var sista veckan av denna och plötsligt så började solen gasa på. Och vi hade inte trott att vi skulle bo så bra att vi skulle kunna bada varje dag. Men den snälla "tanten" på 85 år vi hyrde rum hos lånade mig en några nummer för stor baddräkt medans Ellinor fick bada i underkläder. I vattnet var det så varmt som 26+ på kvällskvisten så vi kunde inte ha haft det härligare.







 Jag på väg ner i min lånade baddräkt..









Efter vårt kvällsdopp tog vi cyklarna vi hyrt, och letade rätt på en trevlig resturang.
Sedan cyklade vi runt i Öregrund och fotograferade både till höger och vänster i denna fina lilla stad.






Får se om jag uppdaterar med fler bilder från denna resa.  :-p

I morgon fyller min Farfar 85 år, så ska då dit på em uppvakta honom.
I kväll är det lugna gatan här hemma. Hoppas att ni har en trevlig Lördags kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0