Helgen som var..

Helgen som var, så fyllde Mattias min systers man 40 år och självklart var vi på plats och uppvaktade.
Dock hade jag dåligt med batteri på kameran så fick inte så mycket bilder under dagen som jag hade önskat men här kommer i alla fall en del från firandet!









 Barnen fick sig ett eget "kryp-in" på festen. Här kollar dom på film.















 Bara en del av blommorna som Mattias fick under dagen.

 Dagens yngsta och sötaste gäst :-)

 40 åringen!








 På vägen hem blev det lite små kyligt så då åkte huvan på ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ser ett finfint kort på min brorsdotter - den yngsta och sötaste =)

2009-12-16 @ 18:12:09
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0