Fredag kväll..

Äntligen Fredag.. Har varit en lång, men ändå rolig vecka. Känns som att jag hunnit med massor.Bla:

Förra helgen var jag och Isa http://www.smyckesdesign.blogg.se/ på workshop hela helgen lång. Dagarna vara fula med både Utbildning, Tävlingar, Gott fika och även visa av våra av våra pärl leverantörer fanns på plats för försäljning. Tog själv klart en massa kort både på mina, Isas och andras kreationer samt på vårat "pysslande".  Och kan inte säga annat än att det var en super rolig helg! Och Hann Även med Inflyttnings fest hos Hanna, med en massa skojiga lekar och årets första Kubbspel! Även här hann jag vara framme med min kamera, hade nämligen i helgen letat fram min lilla digital kamera, så blev en massa bilder tagna! :-)

Men, har dock inte hunnit överföra några bilder i datorn då jag har haft så mycket smyckes beställningar i veckan men ska nu i helgen lägga upp några av bilderna här.

Sen så jobbade jag ju även natt i söndag till måndag och det gick bara bra. Trevliga Jobbar Kompisar gör allt! :-)

Har i onsdags även haft en lydnads träff, och trots det stormiga vädret så var det en ett gäng deltagare som kom och vi körde några övningarna. Men väl hemma igen måste jag säga att man var rätt så frusen. Håller ni inte med? Ni som var där?

Annars så har jag mest bara jobbat, så känns skönt att vara ledig två dagar och ser nu framemot solen och värmen dom lovar..  Så förutom smyckestillverkning, träning med hundarna och att umgås med Peter har jag ingen riktig plan för helgen ännu.


Hoppas att Ni får en riktig fin helg.
Kram


Kommentarer
Postat av: Astrid

Hej1

Hoppas att ni får en trevlig pingsthelg!

Soliga, varma kramar från oss i Legdeå!

2009-05-30 @ 14:56:19
Postat av: Emily

Ja, vi frös oerhört mycket! Men det är alltid lika trevligt att delta på dina träffar - kanonbra!

Nu har det istället blivit desto varmare... ;)

Kram Kram

2009-05-30 @ 18:11:49
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0