Migrän- sömnsvårighet

Kl är 5 på morgonen, och jag har varit vaken varannan halvtimme sen jag la mig då jag dels haft fruktansvärd migrän. Skönt nog är den nu över men sen 03.30 är jag tvär pigg, så sitter nu här.
Ska egentligen kliva upp 07.30, känns ju inte så speciellt kul.

Kl 10.00 så ska jag vara på Make up Store och bli sminkad in för festen jag ska på i kväll. Ska sen hem igen vila upp mig, för Kl 14.30 ska jag tillbaka till stan för att möta upp jobbar kompisar. Som jag lovat hjälpa med smik och hår inför kävllens fest. Vi har våran årliga klinik fest i år eller den innefattar vår klinik (ortopeden, ryggenheten, Ger, Uva1, Barn 2, Op1) och årets tema på festen är 80-tal. Så ser ni ett större antal personer i Umeå 80-tals klädda/sminkade så vet ni vad det beror på. :-)

 Artisternas 80-tal... :-P Ska försöka vara duktig på att ta bilder under kvällen och sen lägga upp här så ne få se allas klädsel :-)

Nu ska jag ta och försöka gå och lägga mig igen 2 timmar till.
Ha en trevlig dag. :-)



p.s Från Tupperware partyt beställde jag tre fyndiga grejer + 2 saker som en jobbar kompis hade för beställt med mig. :-)
Får hem grejerna på torsd så visar bilder då :-)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad kul att bli uppsminkad, vill gärna se bilder...

Ha en trevlig hleg. Kram Syster Yster

2009-01-24 @ 09:55:52
URL: http://giraffhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0