FOLKLORE

 


Cult designs vårserie "Folklore" är här. Och jag tycker att den är riktigt fin.
Det är då flera delar ur denna serie jag gärna skulle kunan tänka mig i mitt hem.

Kopierat texten från cultdesign.se

"Det är svårt att inte bli glad av vårens folkloretrend! Dalarna, Mexico, Kinesiska höglandet och indiska landsbygden har alla en gemensam hantverkstradition som vi inspirerats av. Mötet mellan traditionell broderiteknik och modernt formspråk ger en färgsprakande formglädje och extra dimension till dagens moderna heminredning."





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej!

Jag har startat en frågestund, och skulle bli väldigt glad om du ville ställa en fråga i den, vill ha så många frågor som möjligt, så fråga på!♥♥

2009-01-08 @ 17:32:43
Postat av: Junitjej

Jag älskar Cult Design´s produkter!!!

2009-01-10 @ 15:23:10
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0