Bloggen krånglar

Mitt inlägg sen nyårsdagen har fortfarande inte dykt upp och nu skriver jag detta. hmms.
Får se vad som kommer dyka upp och vad som inte gör det, kollar man under arkiv så finns allt med.
Ute så är det -14 grader och jag ligger inne i feber. Jag hoppas att dettabara är än en dagars sjukdom för har inte tid att ligga hemma sjuk. Om än man inte är så peppad på att gå ut och frysa sin riniga näsa av sig heller :-P

Planen för idag är alltså inget annat än att bara ligga ner bäddad och mysa med tjejerna framför tv'n med en stor kopp te och hoppas på att Tv4's två filmer som skulle visas från kl12.50 idag är bra.


Gårdagen spenderades tillsammans med Isa för att först fixa naglarna, och sedan för en fika tillsammans.
Trotsade sedan den bitande kylan(-17) och gick ut på en promenad och ställde mig efter detta och tillagade/förbered dagens middag - egengjord köttsoppa. Fick på kvällen besök från Norge, efter detta så myste jag och P och alla 5 tjejerna till det i tv rummet och hade filmkväll. Kände dock redan igår att jag inte mådde 100, så var därför inte riktigt fokuserad på filmerna. Men det var en lyckad dag/kväll ändå :-)

Nu ska jag slå på tv'n och koka en kopp te.
Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Astrid linder

Hej, Fortsatt Gott Nytt År!

Hoppas att du kryar på dig snart!

Kram/ Astrid och mina tre "gubbar"

2009-01-04 @ 14:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0