40 +70 års kalas/fest!

I går var det fest från kl 14 och kom hem först efter kl 03. Så känner mig så där lagom pigg idag ;-P
Det var Peter's Moster Anna och Mormor Tyra som slagit samman sina kalas, då dom ändå fylle rår med 3 dagars mellanrum och hade ett gemensamt öppet hus hemma hos Anna.



Jag, Hanna och Linn hjälpte under dagen till med markservicen dvs kollade att det fanns mat kvar på buffen, kokade kaffe, tog emot blommor och satt dom i vatten och diskade osv. Var även några fler t.ex Marlene, Anna, Katrin, Ellinor, Marie mfl (det bästa är väl egentligen att inte nämna några namn sånna här gånger så känner sig igen glömd?) som hjälpte till med markserivcen då det i omgångar kom som ni vet på sånna här stora födelsedagar kommer "flockvis" med folk. :-) Vet inte hu rmycket folk det var under dagen men många var det.

På kvällen styrdes borden åt sidan och musiken sattes i gång och ung som gammal "släppe loss" på dans golvet. Några valde att sitta ute hela dagen/kvällen/natten. Medans andra flyttade in i fest lokalen som Anna och Thomas har då kylan kom. Dom hade verkligen tur med vädret strålande sol hela dagen, och det var först när vi for hem där vid 03 tiden som regnet började komma.

Då jag inte hade någon möjlighet eller tid under dagen så tog tyvärr inga bilder då. Men senare på kvällen blev det några bilder tagna, så lägger in några utav dom här.

 















 Haha ... Kunde inte låta bli att lägga upp den här bilden.. Ni två förtår vad jag menar(om ni läser detta)... Skrattade så tårarna rann då jag gick igenom bildserien på oss tre..

 ...Och detta blev bäst av samtliga 10 kort..


























Har fler kort men känns som att det är mest liknande bilder som jag redan lagt ut här. Så ska be Ellinor maila över lite bilder tll mig för såg att hon hade kameran i handen flera gånger under hela dagen! :-)
Har dessutom inte ett ända kort på födelsedags"barnen". Så det ska ordnas.

Var i alla fall en super trevlig dag! Hade jätte kul!
___________________

Nu ska jag hoppa in i duschen för ska idag och uppvakta Martin som fyller år! :-)
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha låter underbaart det!

jo här lär det också bli att hyra film,

det käns som om det är det enda rätta hahah



hoppas allt är bra /jennifer

2009-08-16 @ 18:58:15
URL: http://lifeasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0