Summerwind

Påskdagarna flög förbi med en rasande fart och i morgon är det redan fredag igen.
En jobbar kompis nämnde för mig idag att hon räknat ut att hon hade 6 veckor kvar till sin sommar semester. Hur kan tiden går så fort?

Och idag snöar det, det får en inte att känna så mycket sommar känslor!*suckar* Vars tog solen och värmen vägen som vi hade här i går? Men har hört att det ska bli bra väder i morgon igen.
Vad som där emot både ger en längtan och inspiration inför sommaren än Sias nya kollektion Summer Wind.

 
 
 

I morgon fredag så ska jag ut och äta på After work med mina jobbar kompisar, och sen får kvällen utvisa vad som händer efter det. Då jag slutar kl 16 och vi ska ses i stan kl 18. Så kommer jag inte att åka hem något efter jobbet utan fixa ordning mig i omklädningsrummet på jobbet och sedan gå direkt ner till stan. Ser framemot en trevlig kväll.

I kväll är planen att bara ta det lugnt framför tv'n med Peter och tejerna. Ev skulle vi få besök av Nicke, så kanske ska  ta  och baka en kladdkaka så vi har något gott att bjuda på ;-P

Kramar

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja helt otroligt att vi har setts 2 helger i rad, jätte roligt! :) Vi hörs om prommis på lördag! Kram P

2009-04-16 @ 20:03:26
URL: http://piiias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! =)

skönt att höra, jodå.. det är bara bra med mig! =)

Jag vet faktiskt inte, är ledig i helgen så det blir nog bara lungt =) Själv då?

Hur går det med dina hundträffar? Har jobbat konstiga tider så jag har inte haft möjlighet eller tid att komma och nu har Peder honom på heltid. Men man vet aldrig, det kanske blir en till liten snart =) vi kollar runt iallafall =)

Kramar

2009-04-16 @ 22:10:17
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0