Väskorna är packade







Och då kan jag lova till max fyllnad! Inför morgon dagens smyckesvisning. Som jag kommer att ha i jobbets fika rum!
Har med massor av nyheter.
Ska bli kul att få höra vad folk tycker om min nya höst kollektion, med 4 olika ny typer av halsband och armband.





Kvällen har spenderats på Umeå Brukshundsklubb ute på Ön med lydnadsgänget. Oj vad duktiga ni och era hundar är på agility. :-)
Tyvärr blev det inte som jag tänkte med lokalen, men vi letar med ljus och lykta efter en ny lokal. Så vet du av en lokal någonstans runt umeå, som ett gäng ägare + hundar kan träna lydnad i 1 kväll i veckan, året ut i. Så hör gärna av dig till mig! Spelar ingen roll om det är  en fabrik, ett lager eller ett växthus, en ladgård, ett stort förråd eller en lada m.m Alla tips tar jag/vi glatt emot.
Träffarna kommer tills lokal hittas fortsätta att vara utomhus, och alla hundraser och åldrar är välkomna. 
Från och med nästa vecka hållas som studiecirkel form, i sammarbete med Studiefrämjandet.
Så vill du delta framöver, kontakta mig så skriver jag upp dig på deltagar listan!


Nä nu är det dags att försöka göra sig klar för natten, då klockan ringer 05.10 i morgon bitti *Gäsp*
Kram

Kommentarer
Postat av: Astrid Linder

Hej!

Tack för igår, det var jättekul.

Det tycker Felix och Simson och jag.

KRAM!!!

2008-09-19 @ 10:25:54
Postat av: Emily

Tusen tack ;)

Ja, det ser vi framemot!

Tack för igår. Du är en pärla som alltid organiserar och tar dig tid för oss på träningarna.

Kram Kram

2008-09-19 @ 14:50:08
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0