Fina ljuslyktor och stakar

Var inne på Mia's för några dagar sedan och såg då att dom fått hem en massa nytt, sen jag var där sist.
Bla. runda ljuslyktor i glas, där glaset är som krakelerat. Har en grön och en vit sådan sen tidiagre och tycker att skenet i dom blir så fint och dessutom mysigt. Dom färger dom nu hade fått hem gick i brun/orange och mörkt röd/rosa. Väldigt höstiga och fina. Lägger in en bild från Sia där ni ser den röda modellen.



Sen så har dom även fått in fler modeller av höga ljusstakar, både i med glas eller silver fot. Skulle gärna haft några stycken på vardagsrumsbordet.



Försökte i dag få tag på en klipp tid, men fanns ingen som passade mig. Så det blir att klippa sig i morgon innan jobbet i stället. Så får se vad jag hittar på idag i stället? Kanske att jag tar en sväng förbi stan efter lång promenaden med tjejerna.

Kram 

Kommentarer
Postat av: karin

Hej Emmy!



Hoppas allting är bra med er och att Rollo trivs hos sin nya familj.

Här väntas valpar förmodligen nästa helg och Vicky är SMÄLLFET!!

Är förmodligen fyra fem stycken i hennes mage :)



Gruvar som vanligt till valpningen men hoppas och tror att det ska gå bra.Tur annars att det finns veterinärers.



Hälsa dina föräldrar/Kram Karin,grannen!

2008-09-25 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0