Blåsiga Onsdag

Har varit utomhus mest hela dagen idag.
Vaknade klockan strax efter åtta av att fötterna var bort domnade, klev upp och och gick ut med hundarna på en lång promenad för at få bort domningarna.(vilket fungerade) Kom ut till ett väldigt fint och soligt höst väder men dock väldigt blåsigt!
Kom sedan in och åt frukost och satt mig sedan framför nätet en stund och tillverkade sedan några beställda smycken.



Sedan vid 11 gick jag åter ut igen och var då ute och gick i över 2 timmar i det soliga men dock blåsiga vädret.
Var sedan inne några timmar och tillverkade några fler smycken och åt middag och sen blev det dags för lydnadsträffen jag håller vilken varade mellan 18-19.30
Efter denna begav jag mig ut med hundarna som jag för dagen lämnat hemma på ännu en timmas lång promenad, så har precis kommit in så känner mig riktigt uppfriskad efter all frisk luft som dagen gett :-)

Satt i dag och gick igenom gamla bilder och hittade då denna bild, som jag tog under tiden då jag modellade.

Detta var i slutet på oktober månad men för något år sedan, minns hur kallt jag tyckte att det var. Med på bilden är Kira, en av mina hundar.

Hoppas att ni haft en bra dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Emily

Vet hur det är med mycket promenader - mer ute än inomhus ;)

Jättefin bild på dig :)

Tack för igår, det är alltid lika välordnat vid träffarna.

Och så himla många som kommer - trots blåsväder! KUL!

Kram

2008-10-23 @ 08:34:46
URL: http://karmanjaka.blogg.se/
Postat av: karin

Hejsan Emmy!



Hoppas allting är väl med er allihop:)

Jo, jag skulle behöva beställa ett lite

större halsband åt Cindy, i samma modell.

Hon är lite för tjock,damens.!

Tycker att de som jag fick av dig är jättebra

och det blir inte samma otäcka effekt, som med

smalare halsband.



Ps:Valparna mår prima och växer för var dag!

Ds.



Kram Karin (grannen)

2008-10-25 @ 21:45:41
URL: http://fjarilgardens.kennel.dinstudio.se
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilken fin bild!

2008-11-18 @ 15:19:04
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: andreas

Hello Emmy how are you sweety.....this photo is very nice,you are so really.I remember how you was before many years in Chania[Crete]

2009-03-09 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0