Stolsdynor

Jag är ute efter två stycken stolsdynor till mina ute möbler.
Har kikat runt på olika sidor på nätet utan att hitta riktigt den typ jag vill ha.
Rusta, har den modell jag är ute efter men jag hade gärna sett dom i en anna färg typ grönt.
Någon som har något tips på vars jag kan hitta fina dynor till ett rimligt pris?

Så här ser rustas dynor ut. Hade dom varit grön randiga i stället för blå, så hade dom blivit perfekta.

image260

Nu väntar dagens andra lång promenad med tjejerna, och sen är det dags att bege sig till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Mia

jo då, här snöar det nu men de är blötsnö så de försvinner då de kommer på backen.. tur de! hoppas att det blir finväder åt alla nu snart. ha de bra och trevlig helg. kram.

2008-05-15 @ 23:23:44
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se
Postat av: Designtjejen

Åh, jag har precis köpt från IKEA. Men jag vet inte om dom är billigast. Men dom är tjockz och jätte härliga! Köpte i grått(svart)/vit randiga. Jätte nöjd! :-)
Åhhh jag vet inte hur jag hittar allt.. tihi.. lite här och där. :-) Försöker att ta med det jag själv tycker om... då¨tänker jag att då borde andra tycka om det med .-)
Hoppas att du är bättre nu och får en jätte mysig fredag!
Kramis

2008-05-16 @ 07:29:09
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0