Snart ett nytt år...

...och då lovar jag att jag ska skärpa mig och bli bättre på blogg fronten igen och börja uppdatera lika flittigt som förut igen.
Har nu äntligt fått min dator hemma fixad, och alla marknader som hör julen till är nu förbi så allt pyssel och fixande inför dessa som jag ägnat mina kvällar/nätter och övriga lediga stunder åt kommer nu inte alls vara lika hektiska som nov-dec månad om än jag har en del smyckesvisningar inbokade redan nu för både januari och februari. *kul*

Förutom att stå på maknader, och att pyssla så har mina dagar bestått av massor av mys och träning med tjejerna och flera långa promenader då det faktiskt funnit en hel del dagar denna vinter då vi trotsat vädrets isiga vägar eller bitande kyla och promenerat ut på våra dagliga 1-2 timmes rundor, sen så har jag då även jobbat.

____________________________________________________________________

Julen har hunnit passera, det gick fort i år, tycker att dagarna bara svischade förbi, han knappt förstå att det var skyltsöndag och här sitter jag nu och förstår än sämre att julafton är förbi.

Fick en massa fina saker, men alldens på tok för mycket!!!

Ska ta kort någon dag och lägga upp här men vissar bilder på tre grejer som jag fick. Bilder lånade från nätet www.cultdesign.se och www.rorstrand.se

Fick 4 st Fillipa K muggar till min samling
 


Fick denna uppbyggnad från cult design, med i vitt och endast med tvåklossar varav diskmedelspumpen. Så nu är det snyggt vid våran diskbänk också :-)


Nu ska jag kila till bussen.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Astrid Linder

Hej!

Kul att läsa något från dig igen. Vi i Legdeå öskar dig ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!

2008-12-29 @ 14:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0