Kinesträff

I går var det dags för en kinesträff igen.
Hade dock inte varit så duktig på att "annonsera" om den, denna gång. Men ändå döck det upp några kines ägare.
Fick bland annat med oss ett nytt ansikte nämligen en trevlig kvinna med hennes kines Tina 11 år gammal hon hade även ytterligare en kines hemma som skulle få följa en annan gång.

Idag var det även tänkt att jag och Frida skulle bättra på brännan, men ack. Stora moln täckte himlen så det blev promenad i stället i det i alla fall varam vädret. Men nu strax efter nio då tittar solen fram igen.

I helgen var årets nat. utställning i Vännes, en trevlig dag med fint väder och många fina kineser. Dock en lite underlig domare måste jag sägag som gav 1:or till alla anmälda kineser utom 1 som fick en 2:a. Dom var totalt 53 st. Men hon kanske tyckte att det var ett himla fint gäng?? Vem vet.

Dock blev det inte mer än slätta ettor för våra tjejer då dom var för små för hennes smak. Men dom skötte sig galant så är mycket stolt över dom. Och tack än en gång Frida för att du visar Aska så bra! 

I dag däremot är det en molning dag, men det är ändå väldigt varmt och skönt ute.
Var ute med tjejerna och gick en timmes runda i skogen tilld eras förtjusning.

Idag är även sista dagen på utmaningen och måste säga att vi alla förlorade. Men bäst resultat har ändå Frida som hann göra hela 3 inlägg, efter detta kommer jag och Emily som delade 2:or och sist Cissi som inte gjort ett ända. :-)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ursäkta,jag såg först idag att du utmanat mig...

2007-06-19 @ 19:35:12
URL: http://konsthornan.blogg.se
Postat av: Emily

Tyvärr bet Ebony av strömkabeln till bärbara datorn, så jag får skylla på det!
Huvudsaken var att den inte var fäst i uttaget...
Hoppas att ni hade en mycket fin midsommar!
Kram Kram

2007-06-24 @ 19:00:10
URL: http://karmanjaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0