Trötta tjejer

I skrivande stund ligger tjejerna och sover vid mina fötter.
Jag har legat hemma sjuk några dagar och dom har som alltid varit den/dom bästa stötte pelarna. Aldrig att dom bråkar eller klagar dom bara ligger här så snällt och myser och gosar med matte. Dom korta promenaderna verkar duga bra, för dom vet att jag kommer komma på benen igen och allt blir som vanligt. Inte ens då vi fick besök tidigare ikväll brydde dom sig, dom satt sig upp och kollade läget och la sig sedan ner vid min sida igen.
Hur skulle jag klara mig utan dessa fantastiska skruttar?

Nu ska jag också försöka sova igen.
Önskar er en trevlig helg


En bild från i somras, två orakade soldyrkare!


Ni glömmer väl inte www.emmymarie.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0