Länge sedan sist..

Det blir sällan att man sätter sig ner och bloggar numera.
Varför?
Det går ju egentligen på bara några minuter, och det behövs ju inte mer än några meningar..
Istället delar man med sig av korta meningar och bilder på Facebook..
Nä skärpning från min sida, jag har sagt det förr, men nu är blogg torkan över!!

Har under veckan varit sjuk då inlagd på Neurlog avd. Börjar äntligen se lite bättring, dock har det gått sakta. Men man måste väl låta kroppen skötta läkningsprocessen i sin takt.

Satt nu på morgonen och gick igenom några bilder från tidigare år som pappa skickat mig, som han hade på sin dator.

Tänkte dela med mig av 3 st bilder på en lill Kira 12 veckor.
Tänk att detta är 7 ½ år sedan







Ha en fin dag ♥ ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0